Nous Doctorands: requisits d'accés i admissió

Requisits d’accés

Podeu trobar els requisits d’accés al programa de doctorat en aquesta pàgina web de l’Escola de Doctorat.

Admissió

El perfil d'ingrès al programa és el d'una persona amb formació en administració i direcció d'empreses, organització industrial, enginyeria d'organització o logística, amb un expedient acadèmic de qualitat i amb una marcada orientació a la recerca. En tot cas, s'espera que la formació anterior al màster inclogui al menys assignatures bàsiques d'aquests àmbits (com, per exemple, organització o administració d'empreses o economia i empresa). Si no fos així, s'ha de tenir un màster universitari de l'àmbit de l'administració i la direcció d'empreses o d'organització industrial.

Per sol·licitar l’admissió cal seguir les instruccions que trobareu aquí.

El programa ofereix un nombre limitat de places cada any.

Per a ser admès o admesa al programa és necessari que, en el moment de fer la sol·licitud, compteu amb la conformitat d'un professor o professora del programa, que actuarà com a director/a de tesi (podeu consultar el professorat aquí). A més, la Comissió Acadèmica del programa (CAPD) estudiarà i avaluarà cadascuna de les sol·licituds d'admissió, d'acord amb els criteris següents:

• Formació d'origen: Es seleccionaran, preferentment, sol.licituds de persones amb formació de grau, màster o equivalent en administració i direcció d'empreses, organització industrial o enginyeria d'organització. Altres estudis (per exemple ciències econòmiques o dret) tindran una puntuació menor (pes criteri 40%).
  • Universitat d'origen: es prioritzaran les sol·licituds d'estudiants que provinguin d'universitats ben situades en els rànquings internacionals de referència (pes criteri 15%).
  • Expedient acadèmic: (pes criteri 25%).
  • Motivació: Demostrar una motivació clara per a realitzar els estudis de doctorat en l'àmbit de l'administració i l'organització d'empreses, i per a desenvolupar una carrera investigadora (pes criteri 10%)
  • Coneixements d'anglès: acreditar domini suficient de l'anglès per a comprendre la literatura científica i comunicar els resultats de la seva recerca (pes criteri 10%).

Un cop resolta la sol·licitud es notificarà el resultat a la persona interessada. A les persones que siguin admeses al programa se les informarà, en cas que sigui necessari, dels complements de formació a cursar.